مجله تخصصی تهویه مطبوع هیواصنعت

آخرین مطالب مجله تخصصی تهویه مطبوع شرکت هیواصنعت را از اینجا می‌توانید دنبال کنید.

مجله تخصصی تهویه مطبوع هیواصنعت

آخرین مطالب مجله تخصصی تهویه مطبوع شرکت هیواصنعت را از اینجا می‌توانید دنبال کنید.

مجله تخصصی تهویه مطبوع هیواصنعت

شرکت هیواصنعت با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل داخلی در انجام کلیه امور طراحی و مهندسی ، ساخت و برنامه نویسی سیستم های کنترل HVAC و با استقرار نظام مدیریت پروژه و خدمات طلایی پس از فروش دارای حضور گسترده و موثر در پروژه های بزرگ کشور اعم از نفت و گاز و پتروشیمی، تجاری، عمرانی و صنعتی با طیف وسیع خدمات قابل ارائه میباشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تهویه مطبوع

کارایی کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری با چرخش ۳۶۰ درجه یک پروانه باعث مکش گاز به درون یک سیلندر می گردد گاز ورودی در اثر مکش پروانه فشرده شده و با فشار از دریچه خروجی به بیرون هدایت می شود. کمپرسور روتاری برای مناطق شمال و شمال غرب کشور و مناطقی که به لحاظ آب و هوا دارای فشار هوای بالا هستند مناسب است.صدا و مصرف برق این کمپرسور از نوع اسکرال و پیستونی کمتر است اما در مجموع میتوان گفت که کمپرسور های پیستونی و اسکرال از توان سرمایشی بیشتری برخوردار هستند.

کمپرسورهای روتاری به خاطر اینکه گرفتن هوای تبریدی و فشرده سازی آن بطور همزمان رخ می دهد بسیار کارا می باشند.

شرح عملکرد

برای شرح عملکرد آن می توان گفت: در کمپرسورهای روتاری هوای تبریدی توسط عمل چرخیدن رولر درون سیلندر فشرده می شود. رولر بطور گریز از مرکز (خارج از مرکز) درون شافت حرکت می کند به خاطر اینکه قسمتی از رولر همیشه در تماس با دیواره درونی سیلندر می باشد. همیشه پره فنری برعکس رولر حرکت می کند. دو نقطه تماس دو متغیر سطح پیوسته حجم درون سیلندر درزبندی شده اند. در نقطه معین در چرخش رولر، ورودی قرار گرفته است و میزان هوای تبریدی در سیلندر مکش شده است که سطوح درزگیری شده را پر می کنند. رولر ادامه می دهد تا حجم سطحی که هوای تبریدی اشغال کرده کاهش یابد و هوای تبریدی فشرده شود. موقعی که سوپاپ خروجی قرار گرفته است نیروی هوای تبریدی فشار قوی سوپاپ خروجی را باز می کند و هوای تبریدی آزاد می‌شود.



در ادامه مجموعه مقالات از وبلاگ هیواصنعت سعی می‌کنیم مطالبی پیرامون انواع سیستم‌های برودتی در ساختمان تهیه کنیم. در صورت نیاز به مشاوره و خرید انواع تجهیزات تهویه مطبوع، چیلر هواخنک، مینی چیلر، داکت اسپلیت و پکیج پشت بامی با شماوران ما در هیواصنعت تماس بگیرید.

 منبع: مجله تخصصی صنعت تهویه مطبوع هیوا صنعت


  • ۹۸/۰۴/۱۰
  • مجله تخصصی صنعت تهویه مطبوع هیوا صنعت

تهویه مطبوع

داکت اسپلیت

مینی چیلر

پکیج مخابراتی

پکیج پشت بامی

چیلر هوا خنک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی